Je reklama navoněná "zdechlina"?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Je reklama navoněná "zdechlina"?
Autor: Štěpanovský, Zdeněk
Vedoucí: Radvan, Eduard
Abstrakt: Ve své práci s názvem: Je reklama navoněná "zdechlina"? jsem se pokusil seznámit čtenáře s reklamou a médií, jejími specifiky a determinanty, je zde hovořeno o historii reklamy, specifikováno to, co vlastně je reklama a k čemu slouží, jsou popsány prostředky ovlivňování v reklamě a je zde rozebrán legislativní a etický rámec působení reklamy a médií. V této práci se rovněž zabývám účinkováním známých osob v reklamách, jsou zde také uvedena některá relevantní rozhodnutí Arbitrážní komise Rady pro reklamu týkající se účinkování těchto osob v reklamách. A v neposlední řadě se ve své práci rovněž zabývám mediální výchovou a možným působením sociální pedagogiky a sociálního pedagogika při mediální výchově.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7628
Datum: 2008-03-28
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.03.2038
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 1009196


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štěpanovský_2008_dp.pdfZablokované 953.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
štěpanovský_2008_vp.doc 58.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štěpanovský_2008_op.pdf 591.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet