Je reklama navoněná "zdechlina"?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Radvan, Eduard
dc.contributor.author Štěpanovský, Zdeněk
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:40:07Z
dc.date.issued 2008-03-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7628
dc.description.abstract Ve své práci s názvem: Je reklama navoněná "zdechlina"? jsem se pokusil seznámit čtenáře s reklamou a médií, jejími specifiky a determinanty, je zde hovořeno o historii reklamy, specifikováno to, co vlastně je reklama a k čemu slouží, jsou popsány prostředky ovlivňování v reklamě a je zde rozebrán legislativní a etický rámec působení reklamy a médií. V této práci se rovněž zabývám účinkováním známých osob v reklamách, jsou zde také uvedena některá relevantní rozhodnutí Arbitrážní komise Rady pro reklamu týkající se účinkování těchto osob v reklamách. A v neposlední řadě se ve své práci rovněž zabývám mediální výchovou a možným působením sociální pedagogiky a sociálního pedagogika při mediální výchově. cs
dc.format 80 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 976527 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.03.2038
dc.subject Reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject prostředky ovlivňování cs
dc.subject působení reklamy a médií cs
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject tisk cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject televize cs
dc.subject billboardy cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject obchodní praktiky cs
dc.subject celebrity cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject etika cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject United colors of Benetton cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject Rada pro rozhlasové televizní vysílání cs
dc.subject Advertisement en
dc.subject mass media en
dc.subject media of influence en
dc.subject advertisement and media effection en
dc.subject medial upbringing en
dc.subject press en
dc.subject broadcasting en
dc.subject television en
dc.subject billboards en
dc.subject target group en
dc.subject communication en
dc.subject business practics en
dc.subject celebrities en
dc.subject legislature en
dc.subject ethics en
dc.subject ethical code en
dc.subject United colors of Benetton en
dc.subject Advertisement council en
dc.subject Television and Broadcasting council en
dc.title Je reklama navoněná "zdechlina"? cs
dc.title.alternative Is advertisement scented "carcass"? en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sekot, Aleš
dc.date.accepted 2008-05-15
dc.date.vskp-available 2038-03-28
dc.description.abstract-translated In my work named Is advertisement scented "carcass"? I attempted to post up readers in advertisement and mass media, its specifications and determinations. This work also talk about advertisementś history it specifies, what does it in fact mean advertisement and what is its purpose, there are also described media of influence in advertisement and is analyzed legislative and ethical frame of advertisement and mass media effection. In this extended essay I am engaged with personalities taking part in advertisements. there are also presented some decision of Arbitration commission of Advertisement council that considers personalities performed in advertisement. And in not least I attepmted in my work with medial upbringing, and possible effect of social pedagogy and social educationalist in medial teaching. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009196
dc.date.assigned 2006-11-30
utb.result.grade D
local.subject reklamní média cs
local.subject dějiny reklamy cs
local.subject populární osobnosti cs
local.subject advertising media en
local.subject history of advertising en
local.subject popular celebrities en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štěpanovský_2008_dp.pdfZablokované 953.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
štěpanovský_2008_vp.doc 58.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štěpanovský_2008_op.pdf 591.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet