Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.
Autor: Sodomková, Olga
Vedoucí: Gregar, Aleš
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je motivace operátorů call centra ke zvýšení stabilizace ve firmě XY. Motivace je hnací silou každého podniku. Je to umění, které vyžaduje citlivost, trpělivost a spoustu energie. Diplomová práce je proto rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky týkající se motivace a spokojenosti pracovníků. V analytické práci je vypracována analýza současné situace motivace a fluktu-ace operátorů na call centru. Údaje byly získány na základě dotazníkového šetření mezi operátory. V projektové části je vypracován motivační program, který je zaměřen na zvýšení spokoje-nosti a motivace operátorů a na snížení fluktuace těchto pracovníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7734
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8319


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sodomková_2008_dp.pdfZablokované 1.486Mb PDF
sodomková_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sodomková_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet