Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN
Autor: Šeďa, Martin
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7737
Datum: 2008-08-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8953


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šeďa_2008_dp.pdfZablokované 1.653Mb PDF Zobrazit/otevřít
šeďa_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šeďa_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet