Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic
Autor: Mildová, Hana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V této diplomové práci se zabývám hodnocením efektivity projektů, zvláště pak eventů pro společnost KARAT Software a.s. Teoretická část se týká event marketingu, marketingové komunikace a průmyslového trhu. V analytické části jsem představila společnost, analyzovala současný stav eventů a miniprojektů, hodnotila jejich efektivitu, provedla SWOT analýzy a porovnala projekty mezi sebou. Na základě těchto poznatků jsem vypracovala projekt, jehož hlavním cílem je zvýšení efektivity event projektů společnosti, včetně jeho možných přínosů a rizik. Závěrem jsem pak shrnula a vyhodnotila poznatky získané v průběhu teoretické a analytické části diplomové práce, ale i ty získané během tvorby projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7747
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8301


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mildová_2008_dp.pdfZablokované 1.955Mb PDF
mildová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mildová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet