Language of Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Language of Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Language of Advertising
Autor: Francová, Aneta
Vedoucí: Skořepová, Tereza
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat jazyk reklamy jako formu komunikace v současné společnosti. Zabývá se charakteristikou jazyka využívaného v reklamě, jeho odlišnostmi a nedodržováním lingvistických norem. Hlavním cílem této práce je objevit hlavní funkce jazykových prostředků v reklamě a charakterizovat jazyk v reklamě užitý. Popíšeme si a následně analyzujeme verbální prvky a strategie užité v reklamě. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se teorií jazyka reklamy se zaměřením na jazykové prvky objevující se v reklamě. Druhá část je praktická a snaží se detailně analyzovat reklamy objevující se v bulvárním tisku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7779
Datum: 2008-05-30
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav jazyků
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8494


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
francová_2008_bp.pdfZablokované 1.945Mb PDF
francová_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
francová_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet