Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Autor: Saláková, Andrea
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato práce pojednává o nových marketingových trendech - zejména pak guerilla marketingu, buzzmarketingu a virálním marketingu a jejich obecném vnímání v českém prostředí. Cílem mé práce je prokázat, že tyto marketingové formy balancují na hraně a jsou viděny spíše v negativním světle. V teoretické části mé bakalářské práce se zabývám oblastí marketingových komunikací a rozvojem nových marketingových disciplín obecně. V praktické části se pak věnuji definování hranic a následnému porovnání konkrétních, marketingových kampaní s prvky guerillového, buzz a virálního marketingu se stanovenými hranicemi a určení zda tyto marketingové trendy skutečně balancují na hraně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7945
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10532


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
saláková_2009_bp.pdfZablokované 1.598Mb PDF
saláková_2009_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
saláková_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet