Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line |
| Autor: |
Vincenc, Pavel
|
| Vedoucí: |
Wolf, Dušan
|
|
Abstrakt:
|
Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s "tradičními" médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7976
|
|
Datum:
|
2009-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav produktového designu |
|
Studijní obor:
|
Multimedia a design |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13125
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet