Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Autor: Vítek Měsíčková, Michaela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. ve vztahu k její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a také část zaměřená na marketingovou komunikaci a přiblížení nových trendů poslední doby. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzy ukazující její pozici na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a PEST analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, jež je taktéž obsažena v analytické části, jsou navržena zlepšení využití marketingové komunikace v Bosch Rexroth, spol. s r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Na závěr jsou navržená doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7993
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11619


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vítek měsíčková_2009_bp.pdfZablokované 1.498Mb PDF Zobrazit/otevřít
vítek měsíčková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vítek měsíčková_2009_op.pdf 493.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet