Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Autor: Malochová, Vendula
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy - efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém členství téměř neví. V praktické části se budu zabývat po provedení dotazníkového šetření analýzou dat, která má za cíl ukázat právě informace potřebné pro samotné posouzení efektivity věrnostních programů a z části i nastínit, kdo vlastně účastníci věrnostních programů jsou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7999
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10671


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
malochová_2009_bp.pdfZablokované 2.263Mb PDF
malochová_2009_vp.zip 16.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
malochová_2009_op.pdf 592.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet