Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Malochová, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:45:14Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:23Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7999
dc.description.abstract Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy - efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém členství téměř neví. V praktické části se budu zabývat po provedení dotazníkového šetření analýzou dat, která má za cíl ukázat právě informace potřebné pro samotné posouzení efektivity věrnostních programů a z části i nastínit, kdo vlastně účastníci věrnostních programů jsou. cs
dc.format 77 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2373495 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject efektivita věrnostních programů cs
dc.subject motivace cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject Loyalty en
dc.subject Sales promotion en
dc.subject Effectivity of Loyalty programs en
dc.subject Motivation en
dc.title Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? cs
dc.title.alternative Loyalty program - effective sales promotion tool? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Raimondová, Luďka
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor project "Loyalty programs - an effective sales promotion tool?" analyzes the use of loyalty programs as a tool of communication used for strengthening customers' loyalty toward brands. The aim of the project is to determine how effective these programs really are, and if customers who are members of these loyalty programs are actually loyal, or if they are members just for entertainment purposes. I will also take into account those customer members who have forgotten they are members of certain loyalty programs and the reasons for these circumstances. In the practise section of the project I will discuss the effectiveness of such programs in dependence on the research and I will analyze obtained data and show the results essential for the loyalty programs assessment. I will also outline the members of such loyalty programs, including common characteristics and effectiveness of loyalty programs on certain types of people. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10671
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
malochová_2009_bp.pdfBlocked 2.263Mb PDF View/Open
malochová_2009_vp.zip 16.53Kb Unknown View/Open
malochová_2009_op.pdf 592.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account