Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností
Autor: Kühnová, Kateřina
Vedoucí: Mazánková, Libuše
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje vztahu alternativního škol a reformy ve školství a v souvislosti s rámcovým vzdělávacím programem vysvětluje pojem klíčové kompetence, jeho vývoj, pedagogické aspekty a souvislosti s požadavky trhu práce. Soustředí se na problematiku kompetencí k řešení problémů a předkládá některé možné alternativní metody vhodné k jejich rozvíjení. Praktická část je věnována průzkumu, jehož cílem bylo získat popisy problémových situací ze života žáků. Respondenty byli žáci 8. a 9. tříd Základní školy v Ivanovicích. Výsledky průzkumu byly vyhodnoceny a porovnány s hypotézami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8013
Datum: 2009-04-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1016074


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kühnová_2009_bp.pdf 573.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
kühnová_2009_vp.doc 47.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kühnová_2009_op.doc 56.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet