Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.
Autor: Slivka, Ivan
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS, která se zabývá výrobou a prodejem cementotřískových desek CETRIS. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje pojednávající o marketingovém plánování, etapách v přípravě marketingového plánu a sestavení marketingového plánu. Na začátku praktické části charakterizuji akciovou společnost CIDEM Hranice, a.s. a divizi CETRIS. Tato analytická část dále obsahuje situační analýzu, která slouží k rekapitulaci současné situace podniku a SWOT analýzu. V následující projektové části je provedeno vyhodnocení závěrů situační analýzy a vypracován projekt marketingového plánu. Jsou zde definovány marketingové cíle a strategie firmy, vypracovány akční marketingové programy, rozpočty nákladů, časové harmonogramy a způsoby kontroly plánu. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8034
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12428


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slivka_2009_dp.pdfZablokované 1.962Mb PDF Zobrazit/otevřít
slivka_2009_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slivka_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet