Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s.
Autor: Lambrevová, Dijana
Vedoucí: Motyka, Radek
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s. (dále jen M&M Reality) a její následné vyhodnocení. Firma M&M Reality, i přesto, že je na realitním trhu poměrně krátkou dobu, si zakládá na dobrém jménu, profesionalitě, serióznosti a důvěryhodnosti. Tato společnost se snaží konkurenci nebrat v úvahu, a tak je pro mě výzvou zhodnotit konkurenční situaci na trhu realitních společností. V teoretické části objasňuji pojmy, které souvisejí s tématem konkurence a její analýza. V praktické části prezentuji firmu M&M Reality a zkoumám její postavení v konkurenčním prostředí. Ve své práci vycházím z dostupné odborné literatury, internetových stránek a ostatních zdrojů, které jsou uvedeny v závěru v seznamu použité literatury. V závěru se pak zabývám návrhy a doporučeními na základě analýzy
URI: http://hdl.handle.net/10563/8046
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2010
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10376


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lambrevová_2009_bp.pdfZablokované 2.452Mb PDF
lambrevová_2009_vp.pdf 279.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
lambrevová_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet