Návrh reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lesa, Ondřej
dc.contributor.author Trtková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:24:54Z
dc.date.available 2010-07-17T09:24:54Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8090
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Analytická část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy KORYNA nábytek, a.s. Nejdříve jsem provedla výzkum propagace, Situační analýzu a SWOT analýzu. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle, vytvořila komunikační sdělení a našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně. cs
dc.format 65 s., 4 s. ob. příloh cs
dc.format.extent 2810575 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní média cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject plán reklamní kampaně cs
dc.subject Marketing communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising media en
dc.subject marketing research en
dc.subject plan of advertising campaign en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a.s. cs
dc.title.alternative Proposal of an advertising campaign for the firm KORYNA nábytek, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2009-01-19
dc.description.abstract-translated My bachelor's thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company KORYNA nábytek, Plc. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretival part explaints relevant basic concepts. The practical part elaborates the advertising campaign for firm KORYNA nábytek, Plc. At first I made promotional research, Situation analysis and SWOT analysis. In advertising strategy I defined the best target group, set up main aims, prepared a message strategy and I found suitable medium. The conclusion evaluates this campaign. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10392
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
trtková_2009_bp.pdfBlocked 2.680Mb PDF View/Open
trtková_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
trtková_2009_op.doc 0bytes Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account