Rebranding z pohledu marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rebranding z pohledu marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rebranding z pohledu marketingových komunikací
Autor: Chmarová, Lucie
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce popisuje rebranding společnosti z pohledu marketingových komunikací. Definuje náležitosti firemního designu a jeho použití v praxi. Opírá se o praktickou zkušenost z realizovaného rebrandingu společnosti GE Capital Bank na GE Money Bank. Poukazuje na implementaci nových hodnot brandu v rámci komunikačních kanálů. Na základě dostupných zdrojů a rozhovorů s experty v oblasti rebrandingu hledá příležitosti pro zlepšení. Pro identifikované slabé stránky jsou navržena doporučení pro jejich případnou eliminaci v budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8144
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chmarová_2009_bp.pdfZablokované 1.011Mb PDF Zobrazit/otevřít
chmarová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chmarová_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet