Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví
Autor: Vyšohlíd, Tomáš
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8175
Datum: 2009-08-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 10644


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vyšohlíd_2009_dp.pdfZablokované 2.160Mb PDF
vyšohlíd_2009_vp.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vyšohlíd_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet