Interní PR ve firmě zabývající se síťovým marketingem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní PR ve firmě zabývající se síťovým marketingem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní PR ve firmě zabývající se síťovým marketingem
Autor: Klementová, Kateřina
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Interní PR slouží především k informování zaměstnanců a komunikaci s nimi. Důležitou roli hraje také motivace a budování firemní identity. Společnost Amway, na jejíž interní PR je práce zaměřena, využívá školící a vzdělávací systém leadrů. Jedná se o komplexní pro-středek, který obsahuje mnoho nástrojů, prostřednictvím nichž se distributoři motivují a zároveň získávají potřebné informace. Celá struktura této komunikace vychází z firemní filozofie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8193
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10514


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klementová_2009_bp.pdf 1.565Mb PDF Zobrazit/otevřít
klementová_2009_vp.zip 17.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
klementová_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet