Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Volavá, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:31:48Z
dc.date.available 2010-07-17T10:31:48Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8209
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace Dej-vického divadla. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu a marketingovým komunikacím v divadle a je-jich specifikám. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla. Na základě získaných informací je sestavena marketingová strategie v DD, marketingový mix, S.W.O.T analýza, a na zá-kladě dotazníku marketingový výzkum, který slouží jako podklad pro další hypotézy. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu v marketingu a marketingové komunikaci. cs
dc.format 78 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2270770 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing v divadle cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject mar-ketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject divadelní publikum cs
dc.subject Dejvické divadlo cs
dc.subject Marketing in theatre en
dc.subject marketing communications en
dc.subject SWOT analys en
dc.subject questionnaire en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject theatre audience en
dc.subject Dejvicke theatre en
dc.title Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla cs
dc.title.alternative Marketing and marketing communications of Dejvické divadlo en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis deals with problems of marketing and marketing communications of Dejvicke theatre. At first I determine the essential knowledge of the problem area - marketing in cul-ture and than marketing and marketing communication in theatre and its specifics. After that I describe basic characterics of the choosen theatre. Based on gathered infor-mation are composed marketing strategy, marketing mix, SWOT analysis, and based of questionnaire is collected marketing research which is important for next part. After that I applied to the selected organization of my own proposals concerning the change of the pre-sent marketing and marketing communication of the Dejvicke theatre. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10541
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
volavá_2009_bp.pdf 2.165Mb PDF View/Open
volavá_2009_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
volavá_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account