Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti
Autor: Menšíková, Markéta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu jako jednou z výhod konkurenceschopnosti Pivovaru Litovel a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se oblasti marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Obsah druhé - praktické části je věnován představení pivovaru a jeho sortimentu, dále analýze jednotlivých složek marketingového mixu a analýze konkurenceschopnosti společnosti. Na základě provedených analýz jsou na závěr vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8231
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11781


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
menšíková_2009_bp.pdfZablokované 9.299Mb PDF Zobrazit/otevřít
menšíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
menšíková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet