Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.
Autor: Světlíková, Martina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na téma internetového marketingu, který je vnímán jako moderní marketingový nástroj používaný ke zvýšení konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s. a navržení projektu pro zlepšení jeho efektivnosti. Teoretická část práce zahrnuje průzkum literárních pramenů a souhrn teoretických a metodických poznatků o problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části byla provedena analýza současného stavu internetového marketingu. Z výsledků analýzy byly identifikovány současné nedostatky a možné příležitosti rozvoje. Závěrečná část je věnována zpracování projektu efektivního internetového marketingu ve společnosti a návrhu budoucího rozvoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8299
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 12436


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
světlíková_2009_dp.pdfZablokované 2.145Mb PDF Zobrazit/otevřít
světlíková_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
světlíková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet