Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ševčíková, Lenka
dc.contributor.author Kočíbová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:39:14Z
dc.date.available 2010-07-17T11:39:14Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8328
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami se specifickým zaměřením na ob-last sponzoringu a reklamy. Teoretická část práce je věnována sportu a sportovnímu mar-ketingu, jehož nedílnou součástí je sponzoring a reklama. Praktická část je zaměřena na házenkářský klub HC Gumárny Zubří, je popsána jeho sportovní činnost a zhodnoceny jeho sponzorské a reklamní aktivity. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy a doporučení s cílem dosáhnout zlepšení v této činnosti klubu. cs
dc.format 92 cs
dc.format.extent 1006517 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sportovní marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Sport marketing en
dc.subject sponsoring en
dc.subject fundraising en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.title Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří cs
dc.title.alternative The Project of marketing activities of handball club Zubri in the section of sponsoring and advertisement en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis about marketing activities with specified area of sponzoring and advertising. The theoretical part of thesis is about sport and sport marketing, which is an inseparable part of sponzoring and advertising. Practical part of the disertation is talking about han-dball club HC Gumarny Zubri, there is described his sporting activity and evaluated in this area. On the base of this analysis are processed propositions and recommendations with goal of improvement in club activites. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11144
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kočíbová_2009_dp.pdf 982.9Kb PDF View/Open
kočíbová_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
kočíbová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account