Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu
Autor: Švrčková, Martina
Vedoucí: Konečný, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu fiktivní firmy a jejího uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část obsahuje poznatky vybrané z odborné literatury týkající se podnikatelského a komunikačního plánu. Praktická část je věnována samotnému návrhu podnikatelského a komunikačního plánu cestovní kanceláře Sporttour. Praktická část je členěna dle struktury, která je uvedena v teoretické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8331
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13257


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švrčková_2009_bp.pdfZablokované 689.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
švrčková_2009_vp.pdf 109.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
švrčková_2009_op.pdf 131.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet