Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. |
Autor: |
Juráňová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Lešingrová, Romana
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práci je provedení analýzy využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingu, reklamy a teoretické poznatky zaměřené na barevné schéma. V praktické části je představena firma a provedena analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Následuje soubor doporučení, který by mohl přispět ke zlepšení současného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8367
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
11837
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet