Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností. |
| Author: |
Petrovics, Igor
|
| Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstract:
|
V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8411
|
|
Date:
|
2009-04-27 |
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
|
Grade for thesis and defense:
|
B
10621
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account