Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Autor: Zajasenská, Eva
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cieľom tejto práce je vytvoriť efektívnu internú komunikáciu vo vlastnej firme. Teoretická časť práce vysvetľuje formy a nástroje interných PR, metodiku výskumu a pracovnú hypotézu. Analytická časť zoznamuje s výsledkami marketingového výskumu, ktorý bol určený na prieskum vplyvu prostriedkov internej komunikácie na postoje a hodnoty zamestnancov slovenských a českých firiem. Projektová časť práce vychádza z nadobudnutých teoretických poznatkov a výsledkov z prieskumu a je zameraná na tvorbu komunikačného plánu vlastnej firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8438
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10590


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zajasenská_2009_dp.pdfZablokované 1.149Mb PDF
zajasenská_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zajasenská_2009_op.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet