Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.
Autor: Valihrach, Martin
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a návrhem marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a především návrh vhodné strategie. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8462
Datum: 2009-04-24
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10639


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valihrach_2009_dp.pdfZablokované 3.183Mb PDF
valihrach_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valihrach_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet