Marketingové komunikace Camping Country
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Camping Country |
Autor: |
Márová, Petra
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy Camping Country. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, sekundárních dat a na základě získaných primárních informací formou dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu marketingových komunikací tohoto rekreačního zařízení s ohledem na potřeby a přání cílové skupiny. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky kempu Camping Country a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace a pro další dílčí šetření. Práce sleduje trendy marketingu cestovního ruchu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8468
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet