Marketingové komunikace Camping Country

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Camping Country

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Camping Country
Autor: Márová, Petra
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy Camping Country. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, sekundárních dat a na základě získaných primárních informací formou dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu marketingových komunikací tohoto rekreačního zařízení s ohledem na potřeby a přání cílové skupiny. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky kempu Camping Country a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace a pro další dílčí šetření. Práce sleduje trendy marketingu cestovního ruchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8468
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10520


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
márová_2009_bp.pdfZablokované 4.332Mb PDF Zobrazit/otevřít
márová_2009_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
márová_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet