Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Autor: Hannichová, Eva
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti" hodnotí možnosti a využití internetu na českém trhu s důrazem na nové trendy. Autorka se zabývá vývojem tohoto média jako vhodného komunikačního ná-stroje a na příkladu malé společnosti se snaží prokázat zařazení internetu jako hlavního nástroje marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8474
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10600


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hannichová_2009_dp.pdfZablokované 1.291Mb PDF Zobrazit/otevřít
hannichová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hannichová_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet