Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.
Autor: Rakušan, Martin
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií organizace Edhouse s.r.o. a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje zpracování poznatků z odborné literatury a vymezuje marketingovou komunikaci na mezipodnikovém trhu. Praktická část obsahuje analýzu prostředí firmy. Analýza interního prostředí charakterizuje organizaci Edhouse s.r.o. Externí okolí firmy je analyzováno aplikováním Porterova modelu pěti konkurenčních sil, použitím SLEPT analýzy a zpracováním výstupní SWOT analýzy. Závěrečná doporučení se týkají zefektivnění marketingové komunikace organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8497
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 11768


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rakušan_2009_bp.pdfZablokované 2.097Mb PDF Zobrazit/otevřít
rakušan_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rakušan_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet