Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009
Autor: Valčíková, Šárka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce pojednává nejen o současném stavu marketingové komunikace ve společnosti AmerSport z.o.o., ale především předkládá navrhovaný projekt zlepšených nedostatků, které by měly pomoci společnosti v jejím rozvoji a ke zvýšení počtu spokojených zákazníků. Práce bude určena pro interní použití společnosti. V teoretické části je stručně charakterizován význam a smysl marketingové komunikace, rozdělení marketingových nástrojů a jednotlivé druhy marketingových strategií. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace ve společnosti. Na základě těchto získaných poznatků je ve třetí části vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Tento projekt představuje kromě komunikační strategie, stanovení cílů, cílových skupin a jednotlivých nástrojů, také přehled o nákladech, možných rizicích, časových rozvrženích jednotlivých činností a vyhodnocení jejich účinnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8503
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12443


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valčíková_2009_dp.pdfZablokované 8.127Mb PDF
valčíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valčíková_2009_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet