Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence
Autor: Martinek, Jiří
Vedoucí: Komínková, Miroslava
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je poukázat na competitive intelligence (CI) jako na možný prostředek zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě FANA, s.r.o. a charakterizovat její konkurenční prostředí. Diplomová práce je rozdělena do 2 částí. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které sou-visí s CI. Praktická část je věnovaná firmě FANA, s.r.o., jejímu systému zpracování infor-mací a konkurenčnímu prostředí. Projekt se týká nastavení cyklu CI v uvedené firmě a do-poručení pro zvětšení jejího podílu na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8553
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martinek_2009_dp.pdfZablokované 3.217Mb PDF Zobrazit/otevřít
martinek_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
martinek_2009_op.pdf 1.858Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet