Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company
Autor: Vavrysová, Veronika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho hlavních konkurentů a na základě analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důležitosti marketingové komunikace, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, postup při realizaci marketingové strategie a využití internetu pro reklamu. V praktické části je krátce představen vybraný podnik. V hlavní části je pak analyzována a hodnocena úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho konkurentů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8571
Datum: 2009-05-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11226


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vavrysová_2009_bp.pdf 1.453Mb PDF Zobrazit/otevřít
vavrysová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vavrysová_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet