Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská
Autor: Minichová, Zdeňka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh k vylepšení konkurenční schopnosti hotelu Jelenovská. V mé bakalářské práci v teoretické části se věnuji objasnění důležitých bodů marketingu a managementu v hoteliérství. Soustřeďuji se na význam podnikové filozofie a v praktické části prostřednictví analýzy SWOT objevuji silné a slabé stránky hotelu Jele-novská. Poté sestavuji krátkodobé a střednědobé plány hotelu. V poslední kapitole vyjme-nuji překážky a navrhnu jejich řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/859
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2197


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
minichová_2006_bp.pdfZablokované 5.018Mb PDF
minichová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
minichová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet