Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire
Autor: Tomek, Miloš
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu. Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu. Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých reklam v ruské mutaci časopisu Esquire a porovnání s jedním číslem české a anglické mutace, porovnání užití reklamních apelů. Závěr práce je zaměřen na celkové zhodnocení časopisu a jeho využití v marketingové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8607
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 10696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomek_2009_bp.pdfZablokované 4.487Mb PDF
tomek_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomek_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet