Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)
Autor: Sopková, Barbora
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Každý podnikatelský subjekt je na trhu obklopován prostředím, které jej ovlivňuje a v rámci kterého se snaží dosahovat svých cílů a zájmů. Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikací v dané firmě a dokázat tak, že efektivní využívání nástrojů marketingového řízení a plánování, je základem pro dlouhodobé a úspěšné fungování na trhu. Teoretická část uvádí faktické informace vztahující se k problematice strategického marktetingu malých a středních firem, jejich marketingového řízení a plánování a v neposlední řadě také marketingových komunikací. Část praktická se již věnuje analýze konkrétního marketingového prostředí, definování silných a slabých stránek podniku, jeho příležitostí i ohrožení na trhu. Analýze marktingového prostředí předchází rozbor marketingového mixu, analýza konkurence a STEP analýza. Závěrem práce je formulace návrhů na vhodnou komunikační strategii s ohledem na výsledky provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8614
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10534


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sopková_2009_bp.pdfZablokované 2.361Mb PDF Zobrazit/otevřít
sopková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sopková_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet