Využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti biomarketu U Zeleného stromu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti biomarketu U Zeleného stromu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti biomarketu U Zeleného stromu
Autor: Kopuncová, Jana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: V mojej bakalárskej práci som sa zaoberala využitiu marketingového mixu a marketingového riadenia biopredajne U zeleného stromu, pomocou ktorých si firma môže zvýšiť svoju konkurencieschopnosť na doterajšom trhu a taktiež si vylepšiť svoje postavenie na tomto trhu. Na základe analýzy spoločnosti, PEST analýzy, SWOT analýzy, Porterovho modelu piatich síl a vlastného marketingového prieskumu, ktorý bol zameraný na trh s biopotravinami, som následne vytvorila návrhy a odporučenia. Verím, že moje návrhy a odporučenia som sformulovala tak, že napomôžu firme zvýšiť jej konkurencieschopnosti na trhu a upevniť jej postavenie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8648
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kopuncová_2009_bp.pdf 1.549Mb PDF Zobrazit/otevřít
kopuncová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kopuncová_2009_op.pdf 38.18Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet