Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Autor: Hurt, Robert
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o vlivu globalizace a globálních trendů na společnost a kulturu, na rozhodování firem při výběru vhodných typů reklamních kampaní určených pro český trh. Práce zkoumá výběr mezi globálním a lokálním, mezi sklízením ekonomických výhod ze standardizované výroby nebo vstřícným přístupem k místním spotřebitelským potřebám a návykům. Praktická část analyzuje výsledky sondy, která zjišťovala postoje české veřejnosti k reklamě. V této části jsou také popsány a analyzovány reklamní kampaně firem ze čtyř různých odvětví. Na základě výsledků zjištěných průzkumem pak byly příklady kampaní vyhodnoceny a bylo zformulováno doporučení pro budoucí komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8662
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10604


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hurt_2009_dp.pdfZablokované 4.822Mb PDF Zobrazit/otevřít
hurt_2009_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hurt_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet