Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky |
Autor: |
Hurt, Robert
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o vlivu globalizace a globálních trendů na společnost a kulturu, na rozhodování firem při výběru vhodných typů reklamních kampaní určených pro český trh. Práce zkoumá výběr mezi globálním a lokálním, mezi sklízením ekonomických výhod ze standardizované výroby nebo vstřícným přístupem k místním spotřebitelským potřebám a návykům. Praktická část analyzuje výsledky sondy, která zjišťovala postoje české veřejnosti k reklamě. V této části jsou také popsány a analyzovány reklamní kampaně firem ze čtyř různých odvětví. Na základě výsledků zjištěných průzkumem pak byly příklady kampaní vyhodnoceny a bylo zformulováno doporučení pro budoucí komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8662
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10604
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet