Marketingový plán penzionu Relax

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán penzionu Relax

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán penzionu Relax
Autor: Straka, Radim
Vedoucí: Potyka, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice. V praktické části se bakalářská práce zabývá již samotným návrhem marketingového plánu pro nově vznikající penzion Relax v Krkonoších. Jsou zde popsány marketingové cíle a strategie. Pomocí jednotlivých analýz je zjišťován současný konkurenční stav penzionu Relax. Na konci je sestaven rozpočet a systém měření kontroly, který bude vyhodnocovat výsledky plnění cílů marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8664
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10425


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
straka_2009_bp.pdfZablokované 1.884Mb PDF Zobrazit/otevřít
straka_2009_vp.pdf 33.19Kb PDF Zobrazit/otevřít
straka_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet