Marketingové komunikace muzikálu Srdce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace muzikálu Srdce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace muzikálu Srdce
Autor: Vinklárková, Zuzana
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce ve své teoretické části shrnuje poznatky z oblasti managementu divadla s ohledem na specifika muzikálu a marketingu nevládních neziskových organizací se zamě-řením na kulturu. V praktické části práce představuje občanské sdružení Musical Havířov, jež v současnosti realizuje projekt muzikál Srdce. V konfrontaci s jinými aktivitami sdružení jsou hodnoceny marketingové komunikace muzikálu Srdce a na základě dotazníkového šetření je analyzován pohled diváků na marketingové komunikace tohoto muzikálového projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8692
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vinklárková_2009_bp.pdf 1.124Mb PDF Zobrazit/otevřít
vinklárková_2009_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vinklárková_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet