Marketingový plán firmy Fluxamat

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy Fluxamat

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Melichárek, Radek
dc.contributor.author Večerková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:53:00Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8695
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit marketingový plán firmy Fluxamat ve Velké Bystřici pro rok 2009. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsána všechna teoretická východiska, které je nutné znát pro tvor-bu marketingového plánu. V analytické části je vypracována analýza stávající situace firmy, analýza makroprostředí a mikroprostředí, která je nezbytná k vytvoření marketingového plánu. Závěrem práce je doporučení způsobu kontroly plnění plánu. cs
dc.format 55 s., 5 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 814891 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject analýza STEP cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject situation analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingový plán firmy Fluxamat cs
dc.title.alternative Marketing plan of company Fluxamat en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2038-12-12
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to make a marketing plan of Fluxamat company based in Velká Bystřice for the year 2009. The thesis is separated into two parts - theoreti-cal and analytical. In the theoretical part there are described all theoretical solutions which are necessary for creating a marketing plan. The analytical part consists of elaborated analy-sis of the current company situation, analysis of macro a micro background, which is essen-tial for creating the marketing plan. In the conclusion of the thesis you can find a recom-mendation for the plan fulfillment checking method. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10455
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade D


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
večerková_2009_bp.pdfZablokované 795.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
večerková_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
večerková_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet