Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.
Autor: Veverková, Martina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. V praktické části popisuji společnost a její historii a dosavadní komunikační aktivity smě-rem ke koncovým zákazníkům a také její výsledky z analýzy provedené pomocí rozhovoru s pracovníky Barum Continental spol. s r.o, a SWOT analýzy. V projektové části se pokouším o navržení lepší komunikační strategie s přihlédnutím na image značky a také na nové formy komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8713
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10587


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
veverková_2009_dp.pdfZablokované 3.604Mb PDF
veverková_2009_vp.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
veverková_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet