Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Veverková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:03:38Z
dc.date.available 2010-07-17T15:03:38Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8713
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. V praktické části popisuji společnost a její historii a dosavadní komunikační aktivity smě-rem ke koncovým zákazníkům a také její výsledky z analýzy provedené pomocí rozhovoru s pracovníky Barum Continental spol. s r.o, a SWOT analýzy. V projektové části se pokouším o navržení lepší komunikační strategie s přihlédnutím na image značky a také na nové formy komunikace. cs
dc.format 96 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3779389 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject média cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Barum Continental cs
dc.subject spol. s r.o cs
dc.subject Communication en
dc.subject communications mix en
dc.subject Media en
dc.subject event marketing en
dc.subject Barum Continental en
dc.subject Ltd en
dc.title Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Communications channel of market B2C in Co. Barum Continental en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated Thesis treat of communication Co. Barum Continental, Ltd for market B2C. Work deal with communication only premiums brands Continental and proposition communications campaign with consideration on image brands, since that firm entirely communicates end consumers. In theoretic parts deal with analysis conceptions as is communication, communications mix, production communications campaign. In practical parts describe company and her story and present communications activities direction to end consumers as well as her record from analyses effected by the help of con-versation with workers Barum Continental s r.o, and SWOT analyses. In project parts tempt about proposition better communications strategy with consideration on image brands as well as on new forms communication en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10587
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
veverková_2009_dp.pdfBlocked 3.604Mb PDF View/Open
veverková_2009_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
veverková_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account