Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound
Autor: Klemš, Milan
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce poté poukazuji na chyby v komunikaci a navrhuji zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8753
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10515


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klemš_2009_bp.pdfZablokované 1.207Mb PDF
klemš_2009_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klemš_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet