Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje
Autor: Škarpichová, Petra
Vedoucí: Daňová, Dana
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjištění míry propagace turistických oblastí ve Zlínském kraji a návrh propagačního řešení pro tento kraj. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána obecná definice propagace, dále pak zpracované literární poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu. V navazující praktické části se zaměřuji na propagaci kraje a analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat. V závěru praktické části, na základě dotazníkového šetření, navrhuji alternativní propagační řešení Zlínského kraje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8755
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10390


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
škarpichová_2009_bp.pdfZablokované 992.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
škarpichová_2009_vp.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
škarpichová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet