Projekt na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polách, Jiří
dc.contributor.author Machálková, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:21:16Z
dc.date.available 2010-07-17T15:21:16Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8767
dc.description.abstract Předmětem této práce je vytvoření projektu na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva. V této práci je vysvětlen pojem pojišťovnictví, pojištění a je zde popsaný dosavadní vývoj na českém a evropském pojistném trhu. Tato práce dále obsahuje mnoho dalších pojmů z oblasti životního pojištění. V praktické části jsou analyzovány současné podmínky a základní faktory, které určitým způsobem ovlivňují vývoj pojistného trhu. Nechybí zde ani vyhodnocení tržní pozice a konkurenceschopnosti pojišťovny Aviva a následná doporučení, která z provedených analýz a získaných poznatků vyplývají. cs
dc.format 102 s., 9 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 1308370 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pojištění cs
dc.subject pojišťovnictví cs
dc.subject český pojistný trh cs
dc.subject evropský pojistný trh cs
dc.subject životní pojištění cs
dc.subject daňové zvýhodnění cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject Aviva životní pojišťovna cs
dc.subject pojišťovací zprostředkovatel cs
dc.subject Insurance en
dc.subject insurance system en
dc.subject Czech insurance market en
dc.subject European insurance market en
dc.subject life insurance en
dc.subject tax allowance en
dc.subject market research en
dc.subject Aviva Life Insurance Company en
dc.subject insurance broker en
dc.title Projekt na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva cs
dc.title.alternative Improving the Aviva Insurance Company's life insurance policy sales en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The object of this work is improving the Aviva Insurance Company's life insurance policy sales. The work explains the concept of insurance system, insurance and describes Czech and European insurance market trends. This work contains many other concepts from the sphere of life insurance. The practical part includes market data analysis and fundamental factor analysis, which in a way influence insurance market. The result of practical part is also description market position of Aviva Insurance Company and finding it's competitiveness. There are given my recommendation sequent on analysis made and obtained data lastly. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/172 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Finance cs
dc.thesis.degree-discipline Finance en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 12710
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
machálková_2009_dp.pdf 1.247Mb PDF View/Open
machálková_2009_vp.pdf 51.92Kb PDF View/Open
machálková_2009_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account