Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ochrana spotřebitele, práva a povinnosti, možnosti reklamace, mediátor
Autor: Stehlík, Robert
Vedoucí: Vaňková, Zdeňka
Abstrakt: Reklamace Dotýkají se nás každý den. Způsob jejich řešení a nové trendy v České republice. Sociologické šetření, které nás provází druhou kapitolou, má za úkol poukázat na měnící se společnost. Výsledky šetření a komparace se způsobem řešení reklamací v roce 1978.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8857
Datum: 2009-04-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 1016167


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stehlík_2009_bp.pdf 285.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
stehlík_2009_vp.doc 52.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stehlík_2009_op.doc 63.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet