Komunikační mix regionálního magazínu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační mix regionálního magazínu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační mix regionálního magazínu
Autor: Holešovský, Vít
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je postihnout zásadní aspekty fungování komunikační strategie v rámci organizování a řízení redakce regionálního magazínu. Předmětem analýzy, jejího vyhodnocení a navazujícího diplomového projektu je regionální informační magazín inZlin. Periodikum je kulturně zaměřeno a je zdarma distribuováno po celém regionu do kaváren, restaurací, klubů a jiných kulturních zařízení (kinosály, divadla, domy umění, ). Analýza staví na základech předchozích teoretických poznatků. Ty se skládají z charakteristiky redakčního prostředí, navržení optimální marketingové strategie, specifik komunikačního mixu a základních zásad pro zpracování kvalitních www stránek. Výstup analýzy je užit pro formulování doporučení vhodných komunikačních východisek v závislosti na technologických a společenských trendech a aktuální situaci v daném prostředí. Obsah teoretické části práce je také zaměřen na poskytnutí uceleného pohledu na spektrum komunikačního mixu. Především reklamy, distribuční strategie, PR a sponzoringu. Tyto součásti hrají v mechanismu fungování tohoto magazínu klíčovou roli. Nedílnou součástí analýzy je zmapování a charakteristika konkurence v oblasti regionálních magazínů. Jedním z hlavních cílů analýzy je zjistit, v čem spočívají nejvýznamnější strategické síly, slabosti, příležitosti a hrozby. Cílem projektové části je navrhnout co nejefektivnější způsoby propagace. Hlavní účel projektu spořívá především ve vypracování návrhu pro posílení pozice magazínu v doposud plně nevyužitém virtuálním prostředí internetu. Podstatná část projektové stati se tedy věnuje návrhu na zlepšení úrovně webových stránek magazínu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8861
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10557


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holešovský_2009_dp.pdfZablokované 9.040Mb PDF
holešovský_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holešovský_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet