Možnosti podpory prosociálního chování u předškoláků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti podpory prosociálního chování u předškoláků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lazarová, Bohumíra
dc.contributor.author Pospíšilová, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:17:49Z
dc.date.available 2010-07-17T16:17:49Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8891
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je především zjištění možnosti podpory prosociálního chování u dětí předškolního věku. V teoretické části jsou shromážděny poznatky o fyzickém a psychickém vývoji dětí ve věku tři až šest let. V empirické části jsou shromážděna data z pozorování v mateřské škole. Na základě vyhodnocení shromážděných dat bylo zjištěno, že v dané třídě jsou děti učitelkami vedeny k prosociálnímu chování. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 560199 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject výchova cs
dc.subject předškolní cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject učení cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject škola cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject činnost cs
dc.subject hra cs
dc.subject věk cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociální učení cs
dc.subject podpora cs
dc.subject prosocial behavior en
dc.subject education en
dc.subject preschool en
dc.subject development en
dc.subject environment en
dc.subject learning en
dc.subject education en
dc.subject school en
dc.subject nursery school en
dc.subject work en
dc.subject play en
dc.subject age en
dc.subject socialization en
dc.subject social learning en
dc.subject promotion en
dc.title Možnosti podpory prosociálního chování u předškoláků cs
dc.title.alternative Opportunities for promoting prosocial behavior in preschool age children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavřík, Michal
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated The theme of this work is to identify opportunities for promoting prosocial behavior in preschool age children. In the theoretical part of the collected knowledge of the physical and mental development of children aged three to six years. In the empirical part of the collected data from observation in a kindergarten. Based on the evaluation of the data gathered, it was found that the children class teachers are encouraged to prosocial behavior. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016133
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade D
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2009_bp.pdf 547.0Kb PDF View/Open
pospíšilová_2009_vp.doc 49.22Kb Microsoft Word View/Open
pospíšilová_2009_op.doc 82.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account