Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod
Autor: Stašková, Eva
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci města Uherský Brod. Cílem této diplomové práce je navrhnout změny marketingové komunikace města tak, aby nástroje komunikačního mixu podpořily informovanost veřejnosti o produktech, které město nabízí, zatraktivnily Uherský Brod jako turistickou destinaci a upevnily jeho ekonomickou stabilitu. Práce je rozdělena na tři celky. První, teoretická část, sumarizuje teoretické poznatky týkajících se marketingové komunikace měst a obcí a důvody její integrace. Druhá část je analyzuje současnou marketingovou komunikaci Uherského Brodu. Poslední částí je projekt integrace marketingových komunikačních nástrojů tak, aby jejich společný efekt podpořil celkovou propagaci a komunikaci města.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8981
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11555


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stašková_2009_dp.pdf 1.323Mb PDF Zobrazit/otevřít
stašková_2009_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stašková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet